sobota, 12 maja 2012

Zakupy w Avon-ie:)

Bardzo często spotykam się z opiniami, że "nie kupuję w Avonie, bo...a to jakość nie taka, coś mnie uczuliło ,a to nie wiem jaki zapach lub odcień.
     Jestem w Avonie już kilka ładnych lat, dlatego przygotowałam dla Was kilka porad:)

1. Najważniejsze jest mieć swoją stałą Konsultantkę - osobę, która potrafi doradzić, i nie będzie chciała 
sprzedać produktu za wszelką cene, aby tylko zarobić!

2. Pamiętajcie, że zawsze możecie zwrócić produkt! Jeśli produkt nie spełnił waszych oczekiwań(zapach, kolor pomadki, cieni ,a nie daj boże uczulenie na krem! nie wyrzucajcie kremu-to są Wasze pieniądze wiec warto wymienić go na coś innego lub dostać zwrot pieniędzy.

3. Jak dobrać odpowiedni kolor? Ja jak kupuję podkłady, zamawiam sobie najpierw próbki. Podobnie ze szminkami czy perfumami. Możecie o nie poprosić swoją  Konsultantke - pamiętajcie, próbki są darmowe, podobnie jak Katalog.

4. Pytajcie o opinię Konsultantkę. Ja jeśli nie znam jakiegoś produktu, to mówię o tym wprost, ale w zamian polecam inny, który jest mi znany.

5. Jeśli chodzi o biżuterię, to już bardziej indywidualna sprawa. Moim zdaniem dodatki są za drogie.  Inaczej odnoszę się do torebek i portweli owszem są drogie ale mogę zagwarantować dobrą jakość! torebki ,które ja kupuję noszę po kilka lat!

To tak w skrócie:) jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało:)Mam nadzieję,że choć trochę mogłam Wam pomóc i kolejne Wasze zakupy będą w pełni zadowalające.
Pozdrawiam Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz