środa, 17 października 2012

Przetestowany! Korektor zmarszczek z molekułą AF 33 na okolice oczu

Hej!

Właśnie skonczyłam kremik pod oczy z Anew "PROFESJONALNY KOREKTOR ZMARSZCZEK Z MOLEKUŁĄ A-F33 NA OKOLICE OCZU"

Co obiecuje nam producent:

Nowy Profesjonalny korektor zmarszczek Anew Clinical Pro Line stanowi prawdziwą rewolucję w walce ze skutkami starzenia.
Został on zainspirowanY badaniami uhonorowanymi Nagrodą Nobla i opracowany wspólnie ze słynnym laboratorium dermatologicznym – Neostrata.
Profesjonalny korektor zmarszczek z molekułą A-F33 na okolice oczu zapewni fantastyczne efekty w walce z efektami starzenia.
Rewolucyjna molekuła odblokowuje kolagen i zwiększa jego produkcję. W rezultacie wypycha zmarszczki od wewnątrz, by zredukować je w 3 wymiarach: ilość, długość i głębokość Po pierwszym zastosowaniu sprawia, że skóra wygląda na gładszą. Już po 2 tygodniach stosowania nawet głębokie zmarszczki zaczynają znikać

POJ. 15ml


Moja opinia:

Krem stosowałam prze ok 2 miesiące codziennie rano i wieczorem (byłam systematyczna:)

Bardzo łatwo się rozprowadza jego konsystencja jest lekka i szybko się wchłania( a to jest dla mnie ważne , choćby rano), okolica oczu jest ładnie nawilżona , wygląda jakby była rozjaśniona-mi się podoba taki efekt.
Czy radzi sobie ze zmarszczkami? myślę ,że TAK  ja niestety mam genetyczne zmarszczki pod oczami(u mnie w domu mama i siostry mają ich dosyć dużo, to i jak też tak mam) jednak  myślę , że skora wokół oczu wygląda dużo lepiej!
Jestem zadowolona z tego kremu i już zakupiłam drugie opakowanie.

Pozdrawiam Was!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz