piątek, 19 października 2012

W Avonie już święta:))

Cześć!

Avon ma to do siebie, że zawsze katalogi są szybciej( Świąteczne, Walentynkowe, Noworoczne itd). Teraz mamy już drugi katalog świąteczny! Tak, tak....święta w październiku:_)
Osobiście prezentów tak szybko nie robię, ale zawsze znajdzie się jakiś fajny zestaw za niewielkie pieniądze:)


Z pierwszego katalogu zamówiłam sobie dwa zestawy:)

Pierwszy to zestaw "piękno  spojrzenia"

W skład zestawu wchodzi:

 Anew podwójny program liftingujący okolice oczu(2x10ml) kultowy krem jeśli chodzi o pielęgnację okolic oczu.Teraz jego używam , i jest bardzo fajny:)

oraz

Tusz do rzęs SuperShock jest to tusz pogrubiający, również produkt kultowy jeśli chodzi o mnie:)
Cena tego zestawu to 49zł moim zdaniem to nie jest dużo zwłaszcza ,że sam krem pod oczy kosztuje ok 40-45zł za sam krem w promocji!





Drugi zestaw to "Szokujące smoky eye"

Jak zwykle wszystkie produkty to numer 1 w Avon, które ja bardzo lubię!

Kredka SuperShock czarna- świetna , miękka i bardzo trwała.

Tusz do rzęs SuperShock pogrubiający czarny ,mój ulubieniec-jego nigdy za wiele:)

Poczwórny cień do powiek - bardzo dobrej jakości cień, mam już kilka paletek z różnymi kolorami.

Cena zestawu 54,99 to cena również bardzo dobra, bo jak bym miała kupić cały zestaw osobno (tusz 20zł, kredka 15zł, cień 24zł) to również wyszło by drożej:) a jeśli ktoś już myśli już o prezencie dla kogość to całość jest zapakowana w piękne opakowanie!






Widzieliście już ten katalog? co Wam wpało w oko;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz