piątek, 14 grudnia 2012

Maroccan Argan Oil- czyli Olejek Arganowy do wlosów od Avon

Witam

Dziś post o kosmetykach do włosów!
Nie wiem jak Wy ale ja zimą mam zawsze problemy z włosami, u nasady dość szybko się przetłuszczają a na koncach są bardzo suche. Włosy wtedy musiałabym myć codziennie, ale staram się tego nie robić.
Niestety dość często się elektryzują, to za sprawą czapki(zawsze noszę czapkę i nie wyobrażam sobie wyjść na dwór bez niej)

Teraz w sklepach jest szał na Olejek Arganowy, dodają go do różnych kosmetyków do twarzy, włosów, balsamów.Ale czy on naprawde działa??
Postanowiłam sprawdzić to sama:)

Firma Avon jakiś czas temu wprowadziła kosmetyki do pielegnacji włosów właśnie z owym olejkiem
Najpierw wypróbowałam szamponu i odżywki, o ile szampon nie zrobił na mnie wrażenia, to odżywkę bardzo lubię:)
Ale wczoraj otrzymałam paczkę od Avon w której zamówiłam:

Odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym do wszystkich rodzajów włosów , pojemność 30ml

olejek używam na końce włosów i jestem zadowolona, pięknie je nawilża i sprawia ,że są miękkie i głatkie







Maseczka z olejkiem arganowym do każdego rodzaju włosów 150ml

Maseczka przypadła mi do gustu , bo nie obciąża włosów! jest lekka, włosy są po niej pięknie nawilżone i lśniące, przepięknie pachnie.








Pamiętajcie, że stosując takie kosmetyki , nie nakładamy ich za dużo!- wiecej nie znaczy lepiej i że szybciej zadziałają;)

Życzę Wam miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz