sobota, 23 lutego 2013

Szybkoschnący lakier do paznokci AVON "SWIFT SHERBET"

Hej

Avon wprowadził w katalogu 05 nowe kolory lakierów do paznokci, skusiłam się na jeden kolor jak narazie:)
Jest to lakier szybkoschnący speed dry z dosatkiem pyłu ze skały wulkanicznej, utwardza paznokcie i daje kolor o wysokim połysku , odcien "drift sherbet" jest to piękna brzoskwinia, bez drobinek lakier jest kremowy przez co jest trochę trudny przy nakładaniu, nie mam niestety wprawy przy takich lakierach , ale myślę ,że jak na pierwszy raz to poszło mi nieźle;)
Jedna warstwa lakieru pokrywa dokładnie całą płytkę paznokcia, ja nałożyłam dwie warstwy bo zrobiły mi się smugi:( zobaczymy jak będzie z trwałością.
Pojemność lakieru to 12ml i koszt 12zł w promocji







Miłej soboty Wam życzę

Ewa


2 komentarze: