piątek, 19 lipca 2013

Lato:-)

Witajcie

Jak Wam mijają wakacje? U nas lato pełną gębą:-) jak ja lubię taką pogodę!

My z dziećmi nie mamy żadnych "dziś muszę" no może za wyjątkiem wtorków, bo wtedy mamy zajęcia z logopedą, ale reszta tygodnia luzik:)
Teraz całymi dniami siedzimy w ogrodzie , w  basenie :) a  ja leżink na trawingu ;-)))))))))))))  dzieci zadowolone, mama również:) zwłaszcza ,że nabieram kolorów;))

Lubię się opalać za pomocą olejków do opalania, bo wieczorne nawilżanie mamy już z głowy:)
Niestety przez przypadek kupiłam z drobinkami złota:( za to przepięknie pachnie!




pływanko:




Opalanko:)




Moje dwa nurki 


 osłonięta głowa to podstawa! zwłaszcza ,że jest ponad 30 stopni w słońcu :)



A jutro jedziemy do szwagra nad jezioro, wrócimy dopiero w niedzielę wieczorem:) niestety mąż mój musi pracować:(
Oby tak piękna pogoda została z nami przez dłuuugi czas!

Pozdrawiam Was i życzę udanego wypoczynku
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz