piątek, 12 lipca 2013

L`OREAL OCZYSZCZAJĄCY PŁYN MICELARNY

Hej

Dziś chciałabym Wam napisać o rozsławionym w blogosferze płynie micelarnym z l`oreal


Od producenta:

Usuwa makijaż i koi skórę. Nie wymaga pocierania.
Bez zapachu.Hipoalergiczny

Kosmetyki oczyszczające L`oreal Ideal Soft , stworzone dla cery suchej i wrażliwej, usuwają wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń, aby skóra była piękniejsza.
Kryształowo przejrzysty płyn oczyszcza i zarazem usuwa wszelkie ślady makijażu z twarzy i oczu.Jest bardzo łagodny i koi wrażliwą skórę.

Naczytałam się , dużo:-) że to odpowiednik Biodermy ,że jest super i wogóle. Wiec kiedy skończyłam płyn z Biedronki, skusiłam się na ten właśnie płyn.
A moje odczucia wobec tego płynu są zupełnie różne od tych , które Wy opisywałyście:-(
z pewnym rzeczami muszę się zgodzić, że jest bezzapachowy (nie lubię kosmetyków do twarzy z zapachem) , delikatny-hmm do twarzy jest ok ale niestety szczypią mnie oczy kiedy nim zmywam makijaż oczu:(
Czy skuszę się jeszcze na ten płyn? niestety moja odpowiedz brzmi NIE , choćby dlatego , że szczypie w oczy. Pozostaje mi wiec szukać dalej idealnego płynu micelarnego:)
koszt: ja zapłaciłam 12zł
Moim skromnym zdaniem nie ma ten płyn nic wspólnego z Biodermą! Nie wiem nawet skąd to porównanie?!



Pogoda wakacyjna w tym roku nas nie rozpieszcza:( jeszcze parę dni temu robiłam takie napoje na upalne dni ( woda+cytryna+pomarańcza+mięta)




A teraz to chyba będę robiła ciepłą herbatę;-) u nas zimno, pada- baaa leje 14 stopni:(

 Pogodnego dnia: Wam życzę :-)
Ewa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz