czwartek, 29 sierpnia 2013

Szybka i prosta sałatka z tuńczykiem

Hej,

Nie wiem jak Wy ale nie lubię wyrzucać jedzenia, staram się gotować tyle ile potrzeba .Niestety czasami mi to nie wychodzi;/
Gotowałam ostatnio makaron z sosem grzybowym i została mi resztka makaronu, a że niedawno jedliśmy makaron z sosem bolońskim nie chciałam męczyć siebie i rodziny znowu  sosem:-)
Postanowiłam ,że zrobię sałatkę z tuńczykiem:) wiem, że takowa sałatka jest na bazie ryżu, ale powiem Wam , że z makaronem jest równie pyszna:-)

Potrzebne składniki:
Makaron
kukurydza
tuńczyk
jajko
por
cebula

do sosu potrzebujemy:
śmietana
majonez
musztarda
sól
pieprz
curry

Przygotowanie to już łatwizna:)






Wrzucamy do miski makaron,1 puszkę kukurydzy,  1 puszka tuńczyka, pokrojoną w kostkę pół cebuli i kawałek pora, dwa jajka ugotowane na twardo.



Robimy sos, 3-4 łyżki śmietany, 2 łyżki majonezu, jedna mała łyżeczka musztardy, sól, pieprz, curry. Wlewamy sos do naszej miski i mieszamy składniki. Gotowe!





Sałatka jest bardzo szybka i prosta w przygotowaniu! do tego bardzo smaczna:) 
A Wy macie jakieś swoje sprawdzone przepisy na sałatkę z tuńczykiem? lub jakąś inną sałatkę? chętnie wypróbuję:-)

Pozdrawiam Ewa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz