piątek, 3 stycznia 2014

Gazeta z żelem pod prysznic gratis:)

Witajcie:-)

Jak tam mijają Wam pierwsze dni nowego roku? muszę przyznać ,że mi i dobrze i źle:)

Jeszcze mamy wolne od szkoły wiec śpimy z chłopakami ile wlezie:)
obijamy się i odpoczywamy , ale niestety już nie długo:) od wtorku znowu się zaczyna szkoła moich bąków i trzeba będzie wstać o świcie:)
Wczoraj odwiozłam mój ekspres do naprawy gwarancyjnej, bo się zrypał;(

Ale dziś chciałam Wam napisać o gazecie, którą zakupiłam.
Lubię czytać blogi dziewczyn z zagranicy, które czasem pokazują jakie cudeńka można znaleść jako gratisy w ich magazynach.
Dziś kupiłam nasz polski Flesz, co prawda w gazecie nie ma nic wartościowego do poczytania, ale jako gratis dostałam żel pod prysznic Luksja 250ml:) nie znam, nie miałam nigdy tego żelu, ale opłacało się, kupić gazetę bo kosztowała 2.49 zł


Czekam, na moje zamówienie z Avonu, w którym zamówiłam koszulkę do ćwiczeń i stanik sportowy, na pewno dam znać jakiej jakości są, sama jestem bardzo ciekawa co dostanę:)

Pozdrawiam E.

8 komentarzy:

  1. o,to muszę popytać we wtorek w kioskach czy jeszcze mają Flesza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, mogłabym się dowiedzieć coś na temat tego sportowego stanika z avonu czy jest dobrej jakosci wygodny itp? Bo wlasnie zmairzeam taki zamowic :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. co do stanika, to poszedł do zwrotu! Powiem tak, jest dość starannie wykonany ale rozmiary masakra, przez pomyłkę zamówiłam rozmiar S , ale jest tak mega mała S że nawet 10 letnia córka mojej koleżanki się nie zmieściła:-( nie zamawiałam więcej, bo to się mi po prostu nie opłaca.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale koszulkę zostawiłam, jest fajna i rozmiar prawidłowy(tzn. rozmiarówka ok) jest starannie wykonana i warta swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jak sie dobrze dobierze rozmiar to warto ? Chodzi mi o stanik sportowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli stanik normlany mam w rozmiarze 75C to jaki rozmiar tego z avonu radziłaby mi Pani zamowic?

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę,że L ?! ale nie odpowiem czy będzie dobry rozmiar na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy Pani miała taki jak na stronie 8 tego katlogu http://www.wroc-avon.pl/minikatalog-avon-3-42014/ ?

    OdpowiedzUsuń