piątek, 10 stycznia 2014

Zakupy kosmetyczne

Cześć

Dziś pokażę Wam zakupy kosmetyczne jakie poczyniłam w ostatnim czasie.


Z Avonu zamówiłam w super promocji (katalog 03/2014) moją ulubioną błotną maseczkę z serii Planet Spa koszt 6,99zł!
a że była bardzo fajna okazja (6,99zł)również na peeling do twarzy z tej samej serii to postanowiłam ,że spróbuję.Do kompletu dobrałam również peeling do stóp i dłoni.Kupiłam ten peeling z myślą o moich dłoniach, również kosztował 6,99zł


W tym katalogu, są naprawdę fajne promocje masło do ciała z Planet Spa 200ml kupiłam za 9,99zł! ma bajeczny zapach!



Skusiłam się również na dwa lakiery do paznokci
pierwszy to HONEYDEW DAZZLE(JASNA PISTACJA Z DROBINKAMI)
drugi to PLESTO PLUM (PIĘKNY FIOLET)





Ostatnim kosmetykiem jest NOWOŚĆ korektor rozświetlająco - antystesowy ,jestem ciekawa jak się sprawdzi:-)



Podczas dzisiejszych zakupów w aptece, zakupiłam maść nagietkową o której słyszałam wiele dobrego, zamierzam stosować na zmiany-ranki po wyciskaniu, żeby szybciej się goiła, oraz na skórki wokół paznokci. Koszt ok 5zł



Z glinkami nigdy nie miałam doczynienia,ale wiele dobrego o nich słyszałam:) dlatego dziś kupiłam czerwoną .Koszt ok 6zł



To tyle, jak zwykle miałam nic nie kupować a wyszło jak zawsze;-)

Znacie któryś z tych kosmetyków? lubicie?

Pozdrawiam E.


3 komentarze:

  1. napisz koniecznie jak sprawuje się korektor. mam nadzieję, że tuszuje cienie pod oczami. mam zamiar go zakupić;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm... wydaje mi się, że ten korektor to to samo, co podkład rozświetlająco-antystresowy, tylko aplikacja wygląda inaczej. Zresztą nawet w katalogu avon (http://www.mojavon.pl/katalog-avon-online/) korektor ten jest dostępny na tej samej stronie co podkład. Jeśli więc używałaś już tego podkładu - jest od dawna w ofercie - to działanie korektora będzie podobne, tylko "punktowe". Ciekawi mnie to, że w aktualnie obowiązującym katalogu avon, korektor ten nie jest dostępny. To nowość katalogu 4-2014, który obowiązywać będzie od 6 marca, a już w styczniu są dostępne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor rozświetlający już mogę zamówić u siebie bo jestem z okręgu 127 (prognozujący) dlatego właśnie składam zamówienie z katalogu 05/2014:)
    Co to korektora na dniach pojawi się mini recenzja na jego temat, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń