środa, 4 czerwca 2014

Żelowy lakier do paznokci GEL finish- Avon "Roses are Red"

GEL finish-Avon

Żelowy lakier do paznokci "Roses are Red"

Ponieważ jestem miłośniczką czerwonego koloru i paznokcie w tym kolorze kojarzą mi się z elegancją, uwielbiam czerwień na paznokciach o każdej porze roku;) dlatego jako pierwszy kolor , który zamówiłam był Roses are Red! jest to przepiękna krwista, żywa czerwień, bez żadnych drobinek.
Czy daje efekt żelowych paznokci? no nie wiem ,mi efekt końcowy się podoba:)
Utrzymuje się na moich paznokciach ok 3 dni, w zależności jakie prace w domu wykonuję;)
Lakier jest trwały i na pewno po 1 dniu nie będzie odpryskiwał.
Jeśli chodzi o krycie, to spokojnie jedna warstwa pokrywa całą płytkę paznokcia.






Cena w promocji to 19,99zł za 2 szt
Cena jest jak najbardziej ok

Mam jeszcze dwa inne kolory :"Royal Vendetta" to przepiękny niebieski kolor bez żadnych drobinek i "Marine Blue" to typowa butelkowa zieleń.






Zamówiłam jeszcze jeden kolor , który "idzie: do mnie :) "Fabulous" ma być to piękny róż?! zobaczymy:)na pewno dam Wam znać:)

Następne kolory, które będą gościły na moich paznokciach to będą właśnie te które mam ,żeby pokazać Wam jak prezentują się na paznokciach:)

A Wy zamawiałyście już jakieś kolory? jak Wam się podobają?

Pozdrawiam
Ewa

1 komentarz: