sobota, 1 grudnia 2012

Ciężki listopad:(

Witajcie!

Dziś właśnie sobie uświadomiłam ,że przez cały listopad nie napisałam ani jednej notki!
Było to spowodowane chorobą, moją i mojej rodziny! cały miesiąc chorowaliśmy, najpierw angina a potem ból zęba!( który trwał ok 1,5-2 tygodnie!) a to za sprawą Pani Dentystki , która "naprawiała" nie tego zęba co trzeba! aż ciarki mnie przechodzą jak sobie o tym przypomnę!
Ale mam nadzieję,że już wszystko będzie ok:)

Nie wiem czy wiecie , ale w tamtym tygodniu była promocja w Rossmannie na kosmetyki kolorowe aż -40% ! promocja tak duża ,że postanowiłam z niej skorzystać! nie były to duże zakupy.
Zakupiłam krem BB Maybelline  skusiła mnie cena - kosztował ok 14zł oraz dość wysoki filtr przeciwsłoneczny SPF30 (ponieważ jestem na kuracji z kwasem migdałowym)

Drugim kosmetykiem , który kupiłam jest korektor kryjącyTrue Match firmy L`oreal
ten kosmetyk kupiłam bo od dawna słyszałam i czytałam o nim same pochlebne opinie, że dobrze kryje i jest dobry .Wybrałam odcień 02 Wanilia. Kosztował ok 20zł




W poniedziałek dostaję paczkę z Avonu , wiec mam nadzieję  ze kilka notek napiszę na temat nowego katalogu )03/2013


Miłego weekendu Wam życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz