czwartek, 13 grudnia 2012

Miła niespodzianka:)

Hej!

Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka:)
Kiedy wróciłam z dziećmi z przedszkola , czekała na mnie przesyłka:) zdziwiłam się gdyż nic nie zamawiałam. Kiedy otworzyłam przesyłkę byłam miło zaskoczona:)
Moim małym Mikolajem okazała się firma Avon!
Otrzymałam do przetestowania Profesionalny korektor zmarszczek z Molekułą A-F 33
w pięknych małych tubkach!( uwielbiam takie małe opakowania!)
Jest to kuracja przeciwstarzeniowa 30-dniowa






Jak wiecie z wcześniejszych postów bardzo lubię krem pod oczy z tej serii, a nie wiem dlaczego nie zwróciłam uwagi na ten krem?!





Jako ,że mam skórę twarzy dość problematyczną, zamierzam przetestować owy krem.
Zamierzam zrobić zdjęcie przed i po kuracji(no chyba ,że zauważę wysyp trądziku, po kremie:(   to zrezygnuję )
Zaczynam od dzisiejszego wieczora:)
A może któraś z Was już używała tego korektora zmarszczek?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz