niedziela, 13 stycznia 2013

Avon VITALE 25+ Nowość katalogu4/2013

Witajcie

Właśnie zamówiłam sobie nową linie Anew Vitale 25+

Skusiłam się na nią tylko z jednego powodu, gdyż producent zaznacza w opisie ,że nie zatyka porów:) ma to dla mnie ogromne znaczenie.

Od producenta:
Nowa linia została wzmocniona kompleksem ProEnergy.

Anew Vitale 25+
*poszarzały koloryt
*oznaki zmęczenia
*drobne zmarszczki
*powiekszone pory

ZNIKAJA!

Efekt: wypoczęta, świeża, pełna blasku skóra.

JAK TO DZIAŁA:
Koktajl witamin, antyoksydantów i peptydów wzmacnia strukturę skóry, chroni ją przed przedwczesnym starzeniem i dodaje jej energi.W efekcie skóra wygląda na wypoczętą i pełną zdrowego blasku.

CZY TO DLA MNIE:
Jeśli jesteś kobietą w wieku 25+ do 35 ,żyjącą aktywnie, w szybkim, często stresującym tempie i chcesz aby twoja skóra dotrzymała kroku temu wymagającemu stylowi życia, Anew Vitale jest właśnie dla Ciebie.

JAKIE SĄ FORMUŁY:
Aksamitne gładkie, nawilżające ,szybko wchłaniające sie formuły o pięknym kwiatowo-owocowym zapachu nie zatykają porów i nie powodują efektu nieestetycznego świecenia.


Zesaw zawiera krem na dzień, na noc, krem pod oczy oraz żel do oczyszczania twarzy.

Zamówiłam mały zestaw do testów:
krem na dzień 15ml
żel-krem na noc 15ml
żel-krem do pielęgnacji okolic oczu 15ml(produkt pełnowymiarowy)
żel do oczyszczania twarzy 50ml

zobaczymy jak będzie się sprawował:) za zestaw mini zapłaciłam  29zł cena jak najbardziej ok :)





8 komentarzy:

  1. Czy krem pod oczy ma w sobie jakieś brokatowe, "rozświetlające" drobinki? Czy jest wystarczająco treściwy na obecną porę roku? Czy może jest to krem bardziej na lato?

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem nie ma w sobie żadnych drobinek rozświetlających.Jeśli chodzi o "treściwość" to jest żel wiec jego konsystencja nie jest treściwa. W tej chwili go używam i jak dla mnie daje rade, ale nie mam problemów z okolicą oczu(tzn nie jest wysuszona)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak oceniasz te produkty? Warto kupić ten zestaw startowy? Jak spisują się kremy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oceniam te produkty jako dobre, najbardziej przypadł mi krem na dzień i pod oczy.Jak mówiłam w moim przypadku najważniejsze aby nie zapychał i krem na dzień nie zrobił mi żadnej krzywdy:)

      Usuń
  4. Kremy na dzień i na noc świetne plusik za duży filtr spf25. Emulsja też ładnie pachnie i fajnie oczyszcza skórę. Natomiast krem pod oczy szczypie przy nakładaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super,że kremy się sprawdziły:) no szkoda ,że pod oczy nie:( u mnie nie ma żadnego problemu ze szczypaniem.

      Usuń
  5. a można prosić o składy ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. dodam składy w przyszłym tygodniu, bo teraz nie mam czasu a do tego trzeba przysiąść;) Zajrzyj ok środy naa bloga:)

    OdpowiedzUsuń