niedziela, 13 stycznia 2013

Serum z molekułą A-F 33z Avonu PRZETESTOWANE:)

Hej!

Dziś mija dokładnie miesiąc od kiedy używam Profesjonalnego korektora zmarszczek A-F 33 z Avonu i muszę Wam powiedzieć ,że jest to bardzo dobre serum do twarzy!

Zacznę od tego ,że mam cerę mieszaną skłonną do wyprysków, niemal każdy kosmetyk drogeryjny(czasami również apteczne) mnie zapycha i mam wysyp trądziku:-( a po tym serum niczego takiego nie zauważyłam, z czego się bardzo cieszę:)

Serum pięnie wygładziło mi cerę, aż chce się jej dotykać;) i nie wiem czy to za sprawą tego serum ale wkońcu uporałam się z suchymi miejscami przy skrzydełkach nosa! było to moją zmorą ,czasem nawet w ciągu dnia musiałam zmywać makijaż i nawilżać owe miejsce:(

Co do zmarszczek, to nie zauważyłam jakiś zmian(miesiąc to zbyt krótki okres zeby wygładził zmarszczki)
ale cera bardzo ładnie wygląda.
Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i na 100% odkupię pełnowymiarowe opakowanie:)

Jeśli chodzi o cenę to za 30ml płacimy 92zł jest to moim zdaniem zbyt wysoka cena, wiec czekam na jakąś fajną promocję:) jak narazie zostało mi jeszcze jedno opakowanie małej tubki, wiec kończę co mam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz