poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Moje zamówienie z Avon katalog 08/2013 oraz nowości z katalogu 09/2013

Witajcie!

Nareszcie doczekaliśmy się trochę słońca! Jest cieplutko, ptaszki ćwierkają, życie budzi się po cieżkiej zimie, coś PIĘKNEGO!!!!!!!!!!!
U mnie wczoraj było 20 stopni a na dziś zapowiadają tyle samo:) od rana słoneczko!
Aż chce się żyć:-)
Moi chłopaki, wczoraj zrobili przegląd rowerów, dzieci już śmigały wczoraj na rowerach:-) mój rower niestety ma przebitą oponę:-( wiec dziś biegnę kupić nową:)

Ale nie o tym miało być:)

Dziś chciałabym Wam pokazać moje małe zamówienie z Avonu, w sobotę dostałam swoje zamówienie

Zamówiłam :

1.Żel Senses Citrus Burst 500ml  ma świetny zapach cytrusowy
2. Maseczkę z olejkiem arganowym do wlosów (maskę już miałam jest fajna i do niej wróciłam-we wcześniejszych postach pisałam o niej)
3.Nowy perfum dla męża Just Move również ma zapach cytrusowy, bardzo fajny i mnie i mężowi się podoba:-)
4. Perfum City Rush mój ulubiony zapach! uwielbiam go! pierwszy raz miałam tak,że jak mi się skończył to żałowałam, bo zazwyczaj jest tak ,że pod koniec buteleczki perfum mi się nudzi.




małe zakupy ale jak cieszą:)

Katalog 09 zapowiada się ciekawie:-)







Będąc w aptece kupiłam mój ulubiony żel z La Roche Pasay  teraz jest fajna promocja za 2szt żelu płacimi 50zł ja kupiłam z koleżanką na spółę:-)
Oraz płyn  micelarny z Biodermy 250ml kosztuje u mnie 22zł








życzę Wam słonecznego dnia:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz