czwartek, 18 kwietnia 2013

Nowe Szminki Ultra Colour Rich Matowe "Pink Cuddle" i "Coral Cashmere"

Cześć!

Dziś post o nowych szminkach od Avon.
Nie wiedzieć dlaczego nigdy nie kupowałam matowych szminek, mam dość wąskie usta i zawsze miałam wrażenie ,że szminka je zmniejsza. Ale ostatnio Avon wprowadziło kilka nowych odcieni matowych w przystępnej cenie(10,99zł!) to postanowiłam spróbować. Zdecydowałam się na dwa kolory i jestem z nich zadowolona i o dziwo używam namiętnie codziennie:)

Pierwszy kolor to :PINK CUDDLE jest to kolor zgaszonej-przybrudzonej wiśni ten kolor używam na co dzień bo jest zbliżony do koloru moich ust . Pomadka ładnie pachnie, nie wysusza ust.

A drugi kolor to : Coral cashmere jest to kolor  wpadający w brzoskwinię również bardzo ładny:-)

                                                 
                                          po prawej: PINK CUDDLE i po lewej: CORAL CASHMERE
                                         po lewej: PINK CUDDLE po prawej: CORAL CASHMERE
                                          od góry: PINK CUDDLE i CORAL CASHMERE

                                  po lewej: CORAL CASHMERE i po prawej PINK CUDDLE
                                                        CORAL CASHMERE
                                    po lewej CORAL CASHMERE i po prawej: PINK CUDDLE


Pomadki bardzo fajne, jak za tą cene:-) Polecam

Życzę Wam miłego dnia:)


P.S u nas dziś ma być 25 stopni wkońcu trochę ciepełka:)

1 komentarz:

  1. A mogłabym zobaczyć na Twoich ustach ??? Z góry dziękuję./Wiola

    OdpowiedzUsuń