poniedziałek, 27 maja 2013

Uwaga! Będę się chwalić:)

Cześć!

Jak wiadomo wczoraj był dzień matki, a że ja jestem matką dostałam wspaniałe prezenciki:)
Od młodszego synka Rafala , przepiękną laurkę
od starszego syna Mateusza, wspaniałe śpiewanie sto lat:)
Poczułam się tego dnia naprawdę wyjątkowo:)
Sama sobie też zrobiłam mały prezencik:) kupiłam sobie podkład , który chodził za mną dłużej od Rimmela :) (ok 3 lata się szykowałam z zamiarem jego kupna!)a chodzi mi o Bourjois Healthy mix .Niestety w mojej miejscowości nie był do kupienia.Wiec kiedy wybraliśmy się do Zielonej Góry, przy okazji zakupów skusiłam się:) zwłaszcza ,że kosztował -40% taniej w rossie:)







I jeszcze dla ćwiczących:) w biedronce jest wyprzedaż butów Reebok Easy Tone  , za które zapłaciłam 79zł!
To naprawdę swietna okazja:)






Pozdrawiam Was ciepło:)

Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz