piątek, 24 maja 2013

Bo może ktoś jeszcze niewie:) ,że w rossmanie -40% na kolorówkę i pielegnację twarzy

Cześć!

Na bank, wszyscy już wiedzą ! Ale napiszę i ja:)

Poszłam do rossmana po korektor rozświetlający pod oczy ale nic ciekawego nie znalazłam:(
No ale jak już weszłam to nie mogłam wyjść bez niczego:) zwłaszcza ,że taka promocja!

Robiłam podchody chyba ze 2 lata na podkład z Rimmela Wake Me Up!!! bo mam cerę mieszana, a to podkład rozświetlający.Bałam się ,że pieniądze zostaną wyrzucone w błoto.
Co teraz się zmieniło,że go kupiłam? ojjjj dużżżo! zaczynając- okazało się, że mam niedoczynność tarczycy:( dostałam leki Eutyrox i po tych lekach moja skóra jest meega sucha wszędzie!
Na twarzy myślę! ,że jest mieszana w strefie T a sucha na policzkach do tego mega odwodniona!
Mam taką cichą nadzieję, że ten podkład będzie ok.
 W ostateczności bedę go testować w zimie







Z zamiarem kupienia poszłam również po lakier z Rimmela Salon Pro odcien 701 Jazz Funk a to tylko ciekawość! bo ponoć nie trzeba nakładać bazy na paznokcie! jestem tego ciekawa czy nie bedzie odbarwiał paznokci?
A z przypadku wpadł lakier lovely nr 90 bo bardzo spodobał mi się ten kolorek :)







 Ceny to
Podkład 23.99
Rimmel ok 12zł
Lovely ok 4zł

a Wy skorzytałyście z promocji? na co się skusiłyście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz