środa, 7 sierpnia 2013

Kolory Lata Avon Arctic Waters , Rimmel 500 Peppermint

Cześć!

Dziś notka odnośnie paznokci:)
Bardzo lubię , oj bardzo...lubię:) mieć pomalowane paznokcie. Zmieniają się tylko kolory!



Jeśli macie paznokcie bardzo łamliwe i rozdwajające się, polecam Wam odżywkę do paznokci z Avon do paznokci łamliwych i rozdwajających, jest naprawdę skuteczna! oczywiście nie po jednym  użyciu! Tej odżywki używam odkąd znam Avon;-) czyli ok 11 lat! nie raz uratowała moje paznokcie.
Zawsze jest w mojej kosmetyczce. Używam jej nawet jako bazę pod lakier.
Ma pojemność 12ml i można ją kupić w dobrej promocji za 10-12 zł






Moim nowym odkryciem, a zarazem nowością w katalogu jest(również od Avon) odżywka do pielęgnacji skórek.
Używam jej jako oliwki po pomalowniu paznokci, fajnie nawilża i odżywia skórki i paznokieć od razu wygląda lepiej:) do tego jest szybka w użyciu! ma bardzo fajny aplikator- pędzelek. Niemal od razu moje skórki ją wpijają, nie ma się uczucia tłustości jak po innych olejkach do paznokci(no chyba ,że tylko moje paznokcie ją wpijają:D )- szybko się wchłania!
Pojemność 12ml i zakupiłam ją za 9,99zł moim zdaniem cena bardzo fajna.




Jeśli chodzi o kolory tego miesiąca to coś mnie wzieło na niebieskie i miętowe odcienie! Zakochałam się w tych kolorach! mowa tu o:

Avon Arctic Waters piękny niebieski kolor, metaliczny , cały czas mam nim pomalowane paznokcie u stóp:) nie wiem tylko dlaczego na stopach tak mi się podoba, a na dłoniach juz nie;/ lakier urzymuje się na paznokciach dość dobrze bo ok 3 dni.
pojemność rownież 12ml i koszt to zależy od katalogu wacha się od 10 do 16zł w promocji




Rimmel Salon Pro 500 Peppermint piękna mięta i na paznokciach u dłoni wygląda przepięknie! do tego trwałość! mi utrzymuje się do 5dni! ma duzy pędzelek, którym świetnie się maluje! napewno skuszę się na inne już jesienne kolory!
pojemność 12 ml i kupiłam go w promocji w Rossmanie na -40% za ok 12zł




A wy jakie kolory preferujecie w letnie dni?


Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz