czwartek, 8 sierpnia 2013

Rimmel Salon Pro By Kate 701 Jazz Funk

Witajcie:-)

Dziś krótko zwięźle i na temat:-)
Chciałam Wam pokazać jak wygląda lakier Rimmel Salon Pro z kolekcji Kate



Mam trzy odcienie, mięte nr  500 Peppermint o której pisałam wczoraj, czerwień nr 317 Hip Hop , oraz róż nr 701Jazz Funk i o tym kolorze jest dzisiejszy post.

701 Jazz Funk jest to prześliczny róż, bez żadnych drobinek. Kolor idealny na ciepłe dni.Jedna warstwa lakieru pokrywa płytkę paznokcia, z delikatnymi prześwitami, ja nakładam zawsze dwie warstwy, wtedy kolor jest identyczny jak na butelce;-)
Podobno pod ten lakier nie trzeba nakładać bazy bo ma go w sobie, i z tym muszę się zgodzić, nie odbarwia płytki paznokcia jak inne lakiery , które miałam










Wszystkie lakiery kupiłam na promocji -40% w rossmanie jakiś czas temu za ok 12zł i jestem z nich bardzo zadowolona. Utrzymują się długo na moich paznokciach, a na końcu ścierają się końcówki a nie odpryskuje lakier! to mi się podoba . Na pewno kupię jeszcze inne kolory, bardziej już jesienne, tylko będę musiała poczekać na promocję po dać za lakier ok 20zł to lekka przesada!

Pozdrawiam
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz