poniedziałek, 4 listopada 2013

Czas ładować akumulatory;-) z Mel B

Cześć:-)

Przepraszam ,że ostatnio tak mało się dzieje na blogu, ale.... no właśnie nie ma żadnego ale:-) lenistwo totalne:D
Patrząc na mojego męża , który ma ostatnio trochę więcej energii niż ja, postanowałam wziąść się w garść!

Zaczęłam oczywiście od ćwiczeń bo po nich zawsze czuję się dużżżo lepiej:)

Nie ćwiczyłam od ok 3 tygodni, dlatego dziś "zaliczyłam" trening z Mel B "trening całego ciała" który trwa ok 20min (z You tuba) a że w trakcie zobaczyłam na mój nieszczęsny brzuchol( bo inaczej go nazwać nie można;-)) dorzuciłam do niego 10 minutowy trening brzucha(Mel B- również z You tuba)


Czuję się mega szczęśliwa:) zamierzam ćwiczyć codziennie:) ambitne plany są:D

Zamierzam również zadbać o bloga :)


Na koniec pokażę Wam moich chłopaków o poranku przed szkołą:D od rana mają tyle energii ze szok:D


Pozdrawiam
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz