wtorek, 5 listopada 2013

Na dobry początek dnia:-) Dobra herbata i śniadanie.

Witajcie

Od zawsze mi powtarzano "śniadanie to podstawa!"
Mnie nie trzeba do śniadania namawiać, bardzo lubię je jeść:D czasem jem je z dziećmi przed szkołą po 7 rano a czasem dopiero kiedy odwiozę moje pociechy do szkoły:) i wtedy właśnie, kiedy jestem już sama, nigdzie mi nie śpieszno, wymyślam to i owo żeby zjeść dobrze, trochę zdrowo.
Jest to jedyny czas, kiedy robię i jem bez pośpiechu:) to jest czas tylko dla mnie:)dlatego do tego przykładowego śniadania musi być herbata lub kawa inka:-) uwielbiam!

Hrebaty , które ja lubię i kupuję to te z biedronki. Są tanie i dobre.Lubię również czerwoną herbatę z firmy Bioactive z sokiem grejpfrutowym, jest naprawdę pyszna:)
No i moim nowym odkryciem jest herbata zielona z miętą do mojego ekspresu, również jest przepyszna i zapach jaki się unosi w domu po jej zaparzeniu, po prostu cudo:) niestety jest koszmarnie droga:-( za 16 kapsułek płacimy 22zł;-(
Nie wiem czemu nie pijam czarnych herbat:) no chyba ,że jestem chora;-)





A Wy macie jakieś swoje ulubione herbaty, które warto spróbować?

Życzę Wam miłego dnia

Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz