środa, 6 listopada 2013

Śniadanie( c.d) po angielsku

Cześć!

Jakiś czas temu natknęłam się w katalogu firmy Betterware na coś ciekawego;-)Wypatrzyłam woreczki do gotowania jajek po angielsku. Kupiłam i wrzuciłam na dno szafy i tak sobie leżały, aż do wczoraj:-)

U mnie w domu bardzo lubimy jajka w każdej postaci, na twardo, miękko, sadzone, do sałatek , z majonezem po prostu pycha.
Woreczki , które chcę Wam dziś pokazać są bardzo fajne, można zaledwie w 5 minut zrobić elegancie i przepyszne śniadanie po angielsku:)






Za pierwszym razem jajka nie udały mi się bo za długo je trzymałam w garnku( ale cała rodzina ze smakiem zjadła , po prostu jajka na twardo) ale dziś nie dałam za wygraną! zrobiłam jeszcze raz , ale tym razem stałam z zegarkiem w ręku i wyszły przepyszne, jeszcze mi ślinka cieknie:)
Jak zapewno wiecie jajka są zdrowe, do tego nie trzeba dodawać oleju ani żadnych ulepszaczy. Osobiście nie dodałam nic do moich jajek i były bardzo dobre.
Nie widziałam ostatnio tych woreczków w katalogu, ale mam nadzieje ,że jeszcze się pokażą i będę mogła sobie zrobić zapas tych woreczków.

A Wy może miałyście styczność z czymś podobnym? i wiecie gdzie jeszcze można takie woreczki dostać?

Życzę Wam miłego dnia i do następnego;-)

Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz